Akai ALED2402

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Akai ALED2402 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

peter van e 13-05-2011
Geschreven voor: Akai ALED2402

net als bij revieuwer van januari doet alleen de stand by het nog. koptelefoon ingang is niet goed bereikbaar als er een scartkabel in zit. Als je alleen een een muziek cd beluisterd, zit je de hele tijd tegen een grote akai reclame aan te kijken ; deze is niet uit te zetten.
Al met al, niet tevreden dus.

Marguerite 25-12-2010
Geschreven voor: Akai ALED2402

Na jaren op 36cm tv'tje te hebben gekeken, was het tijd voor een nieuwe. Deze akai ziet er erg mooi uit en groot voordeel, er zit een ingebouwde dvd-speler in. Op een goed formaat tv voor in de woonkamer, 61 cm. Daarin heb je niet zoveel keus. Het beeld is niet helemaal geweldig maar ik kijk dan ook nog met de kabel. Meteen maar digitale televisie aangevraagd. Installeren was fluitje van een cent en hoewel er een NL handleiding bij zit, kan je het gevoel hebben soms wat info te missen. Helaas blijft wel altijd het rode lampje branden dus wil je de tv helemaal uitzetten, dan moet de stekker eruit. Of ik zie iets over het hoofd, dat zou ook nog kunnen. Over duurzaamheid valt nog niets te zeggen maar al met al is het een goede prijs-kwaliteit verhouding.